SDR elektrotechniek - wervingscampagne

Fotografie / Video Campagne / interim communicatie

oprechte content.

SDR Elektrotechniek is een echt Amsterdams bedrijf. Direct, sociaal en oprecht, dat merk je in alles. Ze kwamen bij ons terecht omdat ze de juiste mensen willen aantrekken. Ze hadden eerder een aantal video’s laten maken en die vonden ze simpelweg te gladjes. De vraag was dan ook om content te maken die echt voelt en die laat zien wie zij zijn.

Het DNA van een organisatie vastleggen is zo makkelijk nog niet, het zit hem vaak in de dingen die iedereen binnen het bedrijf normaal vindt, maar die eigenlijk bijzonder zijn. Daarom zijn we eerst een onderzoek gestart naar het DNA van SDR. We hebben gesproken met “de jonge denktank” en met collega’s waar de grootste tekorten waren. Op basis van die gesprekken hebben we een strategie uitgewerkt om zo de juiste content te maken om de juiste mensen aan te trekken. Zowel organisch als met advertenties, waar onze marketeer Patrick echt zijn magie heeft laten zien.

De serie zorgde voor aanzienlijk meer naamsbekendheid, leads en uiteindelijk was het zo’n leuke klus dat onze Paulien eerst interim de communicatie is gaan verzorgen voor het hele bedrijf en nu werkt ze er zelfs een deel van de week. Puur voor de cultuur! Mooi toch?

Vorige
Vorige

PAY. - Klantcase Campagne