pay. - klantcases

vlogs / videocampagne / interviews

de kracht van partnerships.

PAY. is een van de meest innovatieve bedrijven in Nederland en ook al zal je het bedrijf misschien niet kennen, ze zitten achter de meeste online betalingen die je doet. Hun succes zit er niet in om zelf op de voorgrond te treden, maar juist door goede partnerships aan te gaan. Om die kracht zichtbaar te maken, hebben wij een videocampagne gedraaid waar in elke video een case wordt besproken waar meerdere partijen baat hebben bij de samenwerking.

Inhoudelijk was dat nogal een uitdaging, je had de belangen van PAY., de belangen van de partner die bijvoorbeeld het betaalplatform aanbiedt en de belangen van de klant die gebruik maakt van die betalingen. Zoals bijvoorbeeld bij TGI Fridays, zij maken gebruik van Tabletmenukaart om al hun bestellingen via tablets te doen en de betaling van de rekening verloopt vervolgens via PAY.

Maar ook financieel was deze campagne een slimme zet vanuit PAY. het was namelijk zo dat alledrie de betrokken partijen meebetaalden aan de video. Zo was het voor iedereen goed te doen en konden wij de kwaliteit waarmaken.

Vorige
Vorige

Marcel van Herpen - YouTube Serie

Volgende
Volgende

SDR - Wervingscampagne